АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Ask a question Add review
No status
874 +0 Прирост читательского охвата
за последние 30 дней
Readership
2 comments
Vacation as a With family in August 2016
03.08.16 - 14.08.16
- Do not recommend the hotel
1.7
  • 1 accommodation
  • 1 service
  • 3 food
Complaint
Doesn't affect the hotel's rating

Размещение на рецепшен очень сильно запаздывает, уже...

Translate

Размещение на рецепшен очень сильно запаздывает, уже с порога начинаются очереди и сотрудники рецепшена все время просят подождать, а то и того хуже просьбы гостя отеля могут вежливо откладывать на завтра, а затем ещё приходите завтра, а в итоге полная безответственность и заведомый обман со стороны сотрудников. При этом приветливо и тот час обслуживают французов и других иностранных гостей. В моем случае, на третий раз, напомнив, что мне обещали поменять номер, один из служащих, что просил подождать три дня, стал нервно и дико на своём языке орать и возмущаться, что я тут все хожу, совершенно видимо забыв, что просил меня подойти и он решит вопрос, якобы. Дело было при нашем гиде и я попросила прекратить этот крик и напомнить кто здесь гость отеля, а кто служащий!!! Тоесть совершенно неуважительнее и безответственное поведение (а он ещё и главный над остальными) служащего заставило меня подумать, а нужен ли такой отель, где гостя могут унизить и нагло обманывать.

Вторая неприятная сторона - это грязный номер, который даже за чаевые убирают небрежно и недобросовестно; в основном ресторане - скатерти постоянно грязные, при тебе смахнули рукой и садись, ничего и так сойдёт, нехватка салфеток, чашек и вечная очередь, тоесть нужно ходить заранее и занять столик, дальше большая очередь за всем, что успеешь взять.

Питание довольно хорошее, но однообразное и не богато фруктами. Вода только покупная, или если охрана не заметит, можно набрать в главном ресторане.

В номере проблема с полотенцами, а с горничной как повезёт, могут хорошо убрать, а чаще тяп-ляп.

Для детей только вечерняя дискотека. Самый большой плюс это анимационная команда, которая умеет повеселить и не дать скучать в течении дня и вечера.

Хорошая территория и бассейн (с утра, пока не поселились на целый день алжирцы с кучей детей и не стали там и есть и пить, прямо в бассейне).

Сам Сус, да и дорога к Тунису и другим экскурсиям отвратительно завален мусором, который никто не убирает.

Оценка сервисов отеля автором

2.8 Services and maintenance quality
  • 3.0 Speed and quality of Internet connection(WiFi)
  • 4.0 Animation
  • 3.0 Polite and attentive staff
  • 1.0 Work of reception
2.0 Suitable for a holiday
  • 1.0 Business trip
  • 1.0 Family vacation with children
  • 3.0 With friends
  • 3.0 Couple
  • If you only need to spend a night
  • 2.0 Party
  • 2.0 Quiet
3.0 Beach
  • 2.0 Comfortable number of holidaymakers
  • 3.0 Beach infrastructure
  • 4.0 Comfortable sea enterance
  • 3.0 Beach cleanliness
1.3 Children services
  • 2.0 Infrastructure for children
  • 1.0 Children animation
  • 1.0 Food for children
2.5 Location convenience
  • 3.0 By beach
  • 3.0 By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
  • 2.0 Cafes, restaurants, shops
  • 2.0 By places of interest
1.5 Rooms
  • 2.0 Room air conditioning
  • 2.0 Room cleaning
  • 1.0 Quality of furniture, bathroom equipment
  • 1.0 Room soundproofing
3.0 Hotel infrastructure
  • 4.0 Hotel safety
  • 1.0 Restaurants and bars
  • 3.0 Comfortable parking
  • 4.0 Territory maintenance
  • команда аниматоров
  • грязно
Added: 18.08.2016 20:12
Статус отзыва: Complaint - Doesn't affect the hotel's rating 1 984 characters in the review
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (2)

Useful review
Useful review
Useful review
Useful review
Галина, отличная питьевая вода находилась в баре на минус 1 этаже. Можно подходить и наливать в бутылку без ограничений.
13:54 28.09.16
We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments.

We take your comments seriously and we will do the necessary follow regarding the behavior of the reception employees. We assure you that we treat all our guests with equality, respect and dignity, and we refuse to make any judgment on their behavior, their cultures or their habits. Nevertheless, we will take the necessary disciplinary action against any employee who does not adhere to this rule.

We can assure you that the cleanliness of hotel rooms is well respected and we will make exceptional efforts to remedy all shortcomings and provide a good quality of room and towels. The hotel takes the hygiene very seriously. Indeed we have a hygienist team which are following daily the international hygiene standards of food and restaurants especially. we are proud to have ISO 22000 certification, ISO 9001 & Crystal Food Check that prove the rigor in place in terms of hygiene.

We recognize that there is a big number of customers during the high season which makes the service at the bars and restaurants of the hotel less prompt than usual sometimes, but this does not prevent us from still continue to take steps and to double effort to keep a good quality of service.

We thank you for your positive impression and the time you took to share your satisfaction with the animation team of Riadh Palms. All the hotel staff works hard to provide a memorable experience to all our guests. Your recognition encourage us to continue this effort.

We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
All reviews of the hotel (320) Previous rate Next rate All author's reviews (2)
Галина
Russia
Ekaterinburg
Проверенный аккаунт
Турист
Sign up: 15.09.2014
  • Countries, cities: 2 / 2
  • Hotels: 2
  • Reviews: 2
  • Photos, videos: 6
  • Comments: 0
  • Readership: 1 895