АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Ask a question Add review

The review was deleted or moved to the archive according to the points of the regulations for placing and moderating reviews on the TopHotels.ru project 1.2.5 A Review removed by Request of the Author

Vacation as a couple in September 2021
18.09.21 - 25.09.21
- Do not recommend the hotel
3.3
  • 4 accommodation
  • 3 service
  • 3 food
Удаленный отзыв
Doesn't affect the hotel's rating
Отзыв написан из отеля
18 - 25 September

Poor security measures during a coronavirus pandemic

Translate

К сожалению, о существовавании QR-кодов в Греции неизвестно. Их, в отличие от Германии, Франции, Италии никто не требует: ни при заселении в гостиницу, ни в кафе и ресторанах. В отеле многие носят немедицинские маски, а какие-то тряпичные; половина гостей маски носит под носом; все приехавшие русские и гости из арабских стран или не носят маски, или под носом, или под подбородком. Сколько не дезинфицируй руки, но если работники на стойке администрации не обращают внимания на то, что приехавшие гости, заполняя дикументы об отсутствии симптомов и прививках сидят рядом с масками под подбородками, то зачем эти полумеры.

Unfortunately, the existence of QR codes in Greece is unknown. Unlike in Germany, France or Italy, no one requires them: neither at hotel check-in, nor in cafés and restaurants. Many guests in the hotel wear non-medical masks, but some kind of cloth masks; half of the guests wear masks under their noses; all Russians and guests from Arabian countries either do not wear masks, or wear them under their noses, or under their chins. No matter how much you disinfect your hands, if the staff at the reception do not pay attention to the fact that the arriving guests are sitting next to the reception with masks under their chins while filling out paperwork about absence of symptoms and vaccinations, then what are these half-measures for?

Leider ist die Existenz von QR-Codes in Griechenland unbekannt. Anders als in Deutschland, Frankreich und Italien verlangt niemand sie: weder beim Einchecken im Hotel, noch in Cafés und Restaurants. Viele Menschen im Hotel tragen keine medizinischen Masken, sondern eine Art Lumpenmaske; die Hälfte der Gäste trägt eine Maske unter der Nase; alle russischen und arabischen Gäste tragen entweder keine Maske oder eine unter der Nase oder dem Kinn. Man kann sich noch so sehr die Hände desinfizieren, wenn die Angestellten an der Rezeption nicht darauf achten, dass die ankommenden Gäste mit Masken unter dem Kinn nebenan sitzen, während sie Papiere über das Fehlen von Symptomen und Impfungen ausfüllen, was sollen dann diese halben Maßnahmen?

Оценка сервисов отеля автором

3.3 Services and maintenance quality
  • 3.0 Speed and quality of Internet connection(WiFi)
  • 4.0 Animation
  • 3.0 Polite and attentive staff
  • 3.0 Work of reception
Suitable for a holiday
  • Business trip
  • Family vacation with children
  • With friends
  • Couple
  • If you only need to spend a night
  • Party
  • Quiet
3.5 Beach
  • 2.0 Comfortable number of holidaymakers
  • 4.0 Beach infrastructure
  • 4.0 Comfortable sea enterance
  • 4.0 Beach cleanliness
Children services
  • Infrastructure for children
  • Children animation
  • Food for children
4.5 Location convenience
  • 5.0 By beach
  • By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
  • 4.0 Cafes, restaurants, shops
  • By places of interest
3.5 Rooms
  • 4.0 Room air conditioning
  • Room cleaning
  • 3.0 Quality of furniture, bathroom equipment
  • Room soundproofing
3.0 Hotel infrastructure
  • 1.0 Hotel safety
  • Restaurants and bars
  • Comfortable parking
  • 5.0 Territory maintenance
  • чистый и большой бассейн
  • расположение
  • красивая территория
  • просторные номера
  • много места для хранения вещей в комнате
  • много интернациональных ТВ-каналов
  • clean and large pool
  • location
  • beautiful grounds
  • spacious rooms
  • plenty of storage space in the room
  • many international TV channels
  • Довольно однообразная еда
  • оглушительная музыка во время аква-гимнастики в бассейне
  • очень дорогие напитки в ресторанах
  • маленький лифт в одном крыле
  • горничные страдают забывчивостью: забывают принести сахар
  • не кладут пакет в помойное ведро
  • забывают закрыть балконную дверь
  • иногда очереди в ресторан: или когда все хотят сидеть на веранде
  • или
  • при ветренной погоде
  • когда все предпочитают обедать или завтракать внутри ресторана
Added: 24.09.2021 14:51
Статус отзыва: Удаленный отзыв - Doesn't affect the hotel's rating 2 175 characters in the review
All reviews of the hotel (257) Previous rate Next rate
Anna
Greece
Athenai
Проверенный аккаунт
Tourist
  • Sign up: 24.09.2021
  • Countries, cities: 1 / 1
  • Reviews: 0
  • Comments: 0
  • Readership: 29
  • Photos: 0
0 Благодарности