Good afternoon! The travel agency from Moscow writes to you about our clients, the Drozhzhin family, who are currently in room 2108. Customers are very upset - Room overlooking the trash! There is a terrible smell in the room. The extra bed for an adult is old and small, the client's legs are longer than the bed. We ask you to urgently change the number for customers. These clients have been resting at your hotel for several years. The client has an anniversary - 70 years, and the clients cry in the room, not rest. In connection with the situation, we ask you to relocate customers to the building near the recipe.
Добрый день! Пишет Вам туристическое агентсво из Москвы, по поводу наших клиентов, семья Дрожжина, которые на данный момент находятся в комнате 2108. Клиенты очень расстроены - Номер с видом на помойку! В номере жуткий запах. Дополнительная кровать для взрослого старая и маленькая, у клиента ноги длиннее, чем кровать. Просим срочно поменять номер для клиентов. Данные клиенты отдыхаю в Вашем отеле не первый год. У клиента - Юбилей - 70 лет, а клиенты плачут в номере, а не отдыхают. В связи создавшейся ситуацей, просим переселить клиентов в корпус около рецепшена.