The hotels usually provide different kinds of small presents for guests who have any sort of memorable occasions during their stay - for example, some hotels gift souvenirs with hotel’s symbols to their regular guests, or provide a cake and champagne to guests on their birthdays. Newlyweds and honeymooners typically have their room decorated, as well as receive fresh fruit and a bottle of wine or champagne on arrival. Rules and regulations for providing compliments are different in every hotel and depend on the hotel’s concept, therefore questions related to compliments are fully in the competence of the hotel’s representatives. Please note that you should provide information about your upcoming memorable date on the stage of booking.
Compliments for regular guests
Постоянный гость может получить бутылку рома в номере, гарантированную резервацию в ресторан A la carte, поздний выезд (в 15.00), при наличии возможности.
Compliments for birthday
Если клиент отмечает "День рождения" получает:
* Ужин в фирменном ресторане Аля карта по выбору гостя (бронирование должно быть сделано в лобби у сотрудника по работе с клиентами "Atencion al cliente").
* Бутылка игристого вина или столового вина за ужином. Мини-торт ко дню рождения.
* Поздравительное письмо.
* Гарантия бронирования в специальных ресторанах Аля карта один раз во время пребывания в каждом из ресторанов.
* Скидка 50% на массаж ( бронирование должно быть сделано в лобби у сотрудника по работе с клиентами "Atencion al cliente" ).
Compliments for newlyweds
Room decorations petals/balloons/candles
bouquets of flowers
champagne
romantic dinner
free mini-bar
chocolate basket
Upon your arrival at the hotel let us know of your holiday A "Honeymooners" mark in your voucher is required.
Special conditions for pro travel agents
Специальные тарифы при посещении отеля с целью отдыха. Апгрейд номера по возможности и внимание в номер по запросу