за последние 30 дней
Второй раз в этом отеле и разочарование =(
Начну с того, что уже отдыхали с детьми в этом отеле в 2017 году.
Начну с размещения, так как отель переполнен, то заселяют куда придется. В некоторых номерах сырость и давно не было ремонта.
В прошлом году все было супер. В этом я не знала чем накормить ребятню, для меня это важный пункт в отпуске.
Гарниры все были со специями, суп один и то - острое или соленое! Мясо не вкусное - жесткое. Только фрукты можно было брать и то с таким количеством народа, они заканчивались в первые минут 20 и потом не выносили.
В море мы и в том году не купались, но предупрежу, что там камни и волны, нужна обувь. Для маленьких не вариантю
Персонал вежливый.
Плюсы отеля
Минусы отеля
автору
Спасибо !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Спасибо !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
“Kalimera” – Good Morning from Blue Bay Resort Hotel!
First of all, we would like to thank you for choosing once again to spend a holiday at our establishment.
Your feedback and opinion are truly appreciated as they are an important tool for us to see where we are doing well and where we should implement as to get better, although we are a kind of surprised of your mentioning regarding the rooms and the food.
In this regard, we feel it is important to note that in previous and recent weeks we have recorded a very high level of humidity already during day time, which increases at night and often shows itself as fog. As a matter of fact, however, a limitation of the indoors humidity can be reached by the use of the air conditioner.
As we do receive many praising words for the quality and quantity of the food on different occasions (internal surveys, guests direct feed back as well as from staff, but also official review sites), we are very surprised. Also, because we have no comments from other guests in this regard, nor from our staff, who daily eats in the hotel after the service times.
In addition, during the service hours, the Maitre d’Hotel is always present and it is his pleasure to offer guidance along our extensive buffets and certainly beyond, when necessary.
Nevertheless, we will of course internally track what may have gone wrong and apologize for any eventual inconvenience.
Rest assured, it would be our pleasure to welcome you again in the future and to offer you our distinguished services and utmost attention at all times.
Yours faithfully,
Korinna Alexandri
Hotel Manager
Вы действительно хотите удалить комментарий?