АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Ask a question Add review
No status
172 +3 Прирост читательского охвата
за последние 30 дней
Readership
1 comment
Vacation as a couple in October 2021
18.10.21 - 25.10.21
- Do not recommend the hotel
1.7
  • 1 accommodation
  • 1 service
  • 3 food
Complaint
Doesn't affect the hotel's rating
Проживание подтверждено документами

DO NOT RECOMMEND

Translate

RU/ ENG

Horrible hotel! I advise against it if you do not want to spoil your vacation. Please be patient and read this review❗️

1. We booked a Deluxe With balcony and garden/pool view, but upon arrival we were given a room that gave me allergies after 10 minutes of being in it. It was so dirty, old and smelly that words cannot describe it.

2. The balcony did not close, there was a hole in the window and the wind was blowing, the walls were cracked, the bathroom was in a state like after the war. Overlooking the road and the construction site. As a proof I attach photos

3. At the request to change our room because my health condition does not allow us to stay there at the reception desk they said that they do not see a problem, there are no free rooms available

4. The reception was behaved in a very rude, uncultured and elevated tone. The front desk administrator didn't even want to talk to us.

5. After 3 hours of crying at the reception they exchanged the room for another, exactly the same, without a balcony. ‼️‼️Dirty sheets, dirty towels, mildew in the bathroom and on the ceiling, trash in the corners of the room‼️‼️

6. They didn't change the room for us again until the next day at 12:00 Which wasn't very clean either but at least by the standard we paid for.

7. Reception is not responsive to any requests: After reporting to the front desk no one brought our luggage, no one replaced the pillows and no one showed up to fix the safe ( they only fixed it after we caught the manager in the hallway by ourselves)

❌I'll tell you about our guide separately❌

Mr Torek( photo in attached)

Due to the fact that they changed the days of flights and we wasted 1.5 days fighting for a room for which we paid, we resigned from the excursions

Mr. Tarik began in the presence of other people insulted us very personally, threaten and force to write resignation with information that OnexTour is not responsible for us!

Anextour please take into account that this is not legal and a violation of customer rights. Additionally you can be sued for bullying!!!

Ужасный отель! Не советую, если не хотите испортить себе отдых. Пожалуйста, наберитесь терпения и прочитайте этот отзыв❗️.

1. Мы забронировали номер Делюкс с балконом и видом на сад/бассейн, но по прибытии нам дали номер, который вызвал у меня аллергию после 10 минут пребывания в нем. Он был настолько грязный, старый и вонючий, что словами это не описать.

2. Балкон не закрывался, в окне была дыра и дул ветер, на стенах были трещины, ванная комната была в состоянии как после войны. Вид на дорогу и стройку. В качестве доказательства прилагаю фотографии

3. На просьбу поменять нам номер, так как мое состояние здоровья не позволяет нам там находиться на ресепшене сказали, что не видят проблемы, свободных номеров нет

4. На ресепшене вели себя очень грубо, некультурно и на повышенных тонах. Администратор на ресепшене даже не захотела с нами разговаривать.

5. После 3 часов плача на ресепшене нам поменяли номер на другой, точно такой же, без балкона. ‼️‼️ Грязное постельное белье, грязные полотенца, плесень в ванной и на потолке, мусор в углах номера‼️‼️‼️.

6. Номер нам поменяли только на следующий день в 12:00, который тоже был не очень чистым, но хотя бы по стандарту, за который мы заплатили.

7. Ресепшн не реагирует ни на какие просьбы: После обращения на ресепшн никто не принес наш багаж, никто не заменил подушки и никто не пришел починить сейф (они починили его только после того, как мы сами поймали менеджера в коридоре).

❌ О нашем гиде я расскажу отдельно❌

Мистер Торек (фото прилагается)

Из-за того, что они поменяли дни вылетов и мы потратили 1,5 дня на борьбу за номер, за который мы заплатили, мы отказались от экскурсий.

Господин Тарик начал в присутствии других людей оскорблять нас очень лично, угрожать и заставлять написать заявление об уходе с информацией о том, что OnexTour не несет за нас ответственности!

Onextour, пожалуйста, примите во внимание, что это не законно и является нарушением прав клиентов. Кроме того, на вас могут подать в суд за моббинг!!!

All media files - 15 Photos from hoteliers - 15 Videos - 0

Оценка сервисов отеля автором

1.5 Services and maintenance quality
  • 2.0 Speed and quality of Internet connection(WiFi)
  • 2.0 Animation
  • 1.0 Polite and attentive staff
  • 1.0 Work of reception
1.1 Suitable for a holiday
  • 1.0 Business trip
  • 1.0 Family vacation with children
  • 1.0 With friends
  • 1.0 Couple
  • 1.0 If you only need to spend a night
  • 1.0 Party
  • 2.0 Quiet
3.0 Beach
  • 3.0 Comfortable number of holidaymakers
  • 3.0 Beach infrastructure
  • 2.0 Comfortable sea enterance
  • 4.0 Beach cleanliness
3.0 Children services
  • 4.0 Infrastructure for children
  • 3.0 Children animation
  • 2.0 Food for children
2.8 Location convenience
  • 3.0 By beach
  • 2.0 By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
  • 3.0 Cafes, restaurants, shops
  • 3.0 By places of interest
2.0 Rooms
  • Room air conditioning
  • Room cleaning
  • 2.0 Quality of furniture, bathroom equipment
  • 2.0 Room soundproofing
3.5 Hotel infrastructure
  • 4.0 Hotel safety
  • 3.0 Restaurants and bars
  • 3.0 Comfortable parking
  • 4.0 Territory maintenance
  • views
  • dirty rooms
  • they share other rooms than those offered in the photos
  • sheets and towels are built
  • very unpleasant staff especially the reception
Added: 04.01.2022 15:47
Статус отзыва: Complaint - Doesn't affect the hotel's rating 4 105 characters in the review
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (1)

Уважаемая Юлия!

Благодарим Вас за выбор нашего отеля и за оставленный отзыв.

Искренне жаль, что Вам не удалось в полной мере насладиться отдыхом у нас.

Для нас очень важно получать объективную обратную связь от наших гостей для улучшения сервиса. Нам важно знать не только положительные стороны отдыха гостей, но и отрицательные моменты, которые позволят нам принять конструктивные решения для их исправления.

Все указанные Вами недостатки уже переданы главам соответствующих отделов для детальной работы над улучшением качества обслуживания.

Надеемся, что в будущем снова будет иметь честь видеть Вас в числе наших гостей и удивить произошедшими изменениями.

С наилучшими пожеланиями,
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
All reviews of the hotel (1 975) Previous rate Next rate All author's reviews (1)
Julia
Ukraine
Kiev
Подтвержденный аккаунт
Tourist
  • Sign up: 04.01.2022
  • Countries, cities: 1 / 1
  • Reviews: 1
  • Comments: 0
  • Readership: 172
  • Photos: 15
0 Благодарности