АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
No status
253 +0 Прирост читательского охвата
за последние 30 дней
Readership
2 comments
Отзыв об отеле Selectum Collection Side,Amara Family Resort,Armas Regency (отель был переименован 01.02.25)
Vacation as a With family in July 2021
06.07.21 - 12.07.21
- Do not recommend the hotel
3
  • 3 accommodation
  • 3 service
  • 3 food
Complaint
Doesn't affect the hotel's rating

Отель максимум 4*

Translate

Отдыхали в отеле с 06.07.2021 по 12.07.2021. При заселении в номер вместо стандартного получили номер эконом. За 7 полных дней номер убирался всего 1 раз, да и то поменяли полотенца и поправили плед. Еда в ресторане однообразная, одни и те же блюда изо дня в день. Бармены неопытные, коктейли готовят из того что им в голову взбредет. Маргарита у меня была всех оттенков, и малиновая и зеленая и голубая, персонал хамит, часто выпрашивает бакшиш, отнюдь незаработанный, дорога к морю дальняя, под палящим солнцем, отель вовсе не на первой линии, на пляже в баре только пиво, пепси и айран. Выбирали мы отель за имидж и опыт в области туризма сети Amara. Отель едва вытягивает 4*. Не рекомендую этот отель

  • Теплое море
  • мороженное
  • Уборка номера
  • еда в ресторане
  • напитки - коктейли
  • хамство персонала
Added: 13.07.2021 20:46
Статус отзыва: Complaint - Doesn't affect the hotel's rating 705 characters in the review
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (2)

Dear Guest
First of all, we would like to thank you for your comment and for your valuable time. The issues you have stated in your evaluation are among the indispensable facts for our facility, and the relevant managers have been informed about the issues that cause such dissatisfaction with you. You can be sure that the necessary operational steps will be taken immediately, based on the research to be conducted
The opinions of our valued guests are very important to us so that we can provide better service.
Thank you for sharing your views.
I would like to state that we will be happy to see you and your loved ones among us again.

Amara Family Resort
Management
Dear Guest
First of all, we would like to thank you for your comment and for your valuable time. The issues you have stated in your evaluation are among the indispensable facts for our facility, and the relevant managers have been informed about the issues that cause such dissatisfaction with you. You can be sure that the necessary operational steps will be taken immediately, based on the research to be conducted
The opinions of our valued guests are very important to us so that we can provide better service.
Thank you for sharing your views.
I would like to state that we will be happy to see you and your loved ones among us again.

Amara Family Resort
Management
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
All reviews of the hotel (946) Previous rate Next rate All author's reviews (1)
Irina
Moldova
Kishinev
Проверенный аккаунт
Турист
Sign up: 13.07.2021
  • Countries, cities: 1 / 1
  • Hotels: 1
  • Reviews: 1
  • Photos, videos: 0
  • Comments: 0
  • Readership: 258