за последние 30 дней
Lowest hospitality which I ever met
Disgusting hotel. I called to the hotel at noon on September 7 to specify the information about my reservations and find out information, the possibility of accommodation with two babies in the same room (i have a family room) and late checkout. The man, who spoke with me was very unprofessional: could not find all of our rooms imformation. He couldn't tell me what is their type. He refused to answer me. He preferred to lie to about the availability of rooms, just not to speak with me anymore. He was so rude. Our family vacation (we are 9 person at 4 rooms) hasn't started yet, but I'm already terrified: what awaits us there, if by phone meet such employees? How do they can work in the hospitality business? I was very disappointed and shocked. I will try to change the hotel.
Отвратительный отель. Я позвонила в отель в полдень 7 сентября уточнить информацию о моем бронировании и узнать информацию, возможности размещения с двум младенцами в одном номере и позднем чекауте. Мужчина, разговаривавший со мной был чрезвычайно непрофессионален: не мог найти все наши номера. Не мог сообщить их тип. Отказался содействовать. Врал о доступности номеров. Хамил. Не отвечал на заданные вопросы. Наш семейный отдых еще не начался, а я уже в ужасе: что нас ждет там, если по телефону отвечают такие люди? Как они вообще могут работать в гостиничном бизнесе? Я ужасно разочарована и в шоке. Буду пытаться заменить отель.
Disadvantages
автору
Thank you !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Thank you !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Разве отель не для взрослых только?
Вы действительно хотите удалить комментарий?