за последние 30 дней
Расскажу о своем отдыхе в отеле Adeba. С виду номер был...
Расскажу о своем отдыхе в отеле Adeba.
С виду номер был очень даже чистый и скромный . Планировала весь день гулять по городу поэтому больших притязаний на люкс обслуживание не было .
Но каков был мой ужас когда за ночь меня всю искусали клопы. Я проснулась ночью вся в волдырях , и с клопами в кровати. Я зареванная бегала на ресепшн , так девушка мне просто дала ключ от другого номера . Она не понимала ни русский , ни английский (или делала вид). Передо мной не извинились , менеджер сказал что такого просто быть не может , хотя клопа на кровати , несмотря на свою истерику я сфоткать смогла. Он мотал головой , видя мои волдыри на руках и шее . Говорил одну фразу : "у нас это первий раз". Никакой помощи . Попросила книгу отзывов гостей. У них ее не оказалось.
Страшно было бы подумать если бы на моем месте оказался маленький ребенок.
Помимо клопов с 6 утра до ночи под окнами и где то за стенкой велись постоянные ремонтные работы. Рабочие орали и сверлили.
В общем - жуть. Не портите себе отдых. Читайте отзывы!!!!!
Комментарии к отзыву (5)
![](https://tophotels.ru/icache/letter_avatars/2/1052_50x50.gif)
![](https://tophotels.ru/icache/letter_avatars/2/1052_50x50.gif)
Dear readers,
Our side ( hotels ) feels neccessary to react to the last review. We would like to mention that there was no complain what so ever by any guest previously in such a case. Directly after we were reported about problem described, desinsection was done in room occupied by mentioned guest on the very same day. Guest was directly moved to another room and for prevency reasons the desinsection was made in all of the rooms next to the reported one. We must mention the fact that we never faced such a problem before and we do our best to do not make it happend again.
We feel neccessary to add that we tried to comunicate with guests by the best knowledge and conscience. We tried to make as many steps forward as was neccessary incl. Offer of medical help or medical consultation following her possible imagination. Both of this faced negative answer.
The issue of roomchange was comunicated with guest via contact provided from tour operators office with guide speaking directly to harmed person. This reality and other things were painted completly differently in the complain provided.
продолжение в след комментарии
![](https://tophotels.ru/icache/letter_avatars/2/1052_50x50.gif)
On the end we must point that there has some time passed away since guest departed and there are not such a problems in our hotel.
S pozdravem // Best regards
Hotel Adeba
Pernerova 16
186 00 Prague
tel: +420 222 311 829
fax +420 222 329 142
www.adeba.cz
![](https://tophotels.ru/icache/letter_avatars/2/1055_50x50.gif)
ЭКСПОРТ КЛОПОВ В ЕВРОПУ ЗАПРЕЩЕН!
![](https://tophotels.ru/icache/user_avatars/22/21099_48707589596_50x50.jpg)
![](https://tophotels.ru/icache/letter_avatars/2/1042_50x50.gif)