АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ДОБАВИТЬ ОТЗЫВ ОБ ОТЕЛЕ
Без статуса
22 +22 Прирост читательского охвата
за последние 30 дней
Читательский охват
Отдыхала С друзьями в апреле 2025
02.04.25 - 10.04.25
- Не рекомендую отель
2
  • 1 размещение
  • 1 сервис
  • 4 питание
Претензия
Не влияет на рейтинг отеля
Проживание НЕ подтверждено документами
Отзыв написан из отеля
02 - 10 апреля

Better Meraki in sharm

This is a disgusting hotel and service! We booked a room for three people, they didn't bring an extra bed until we paid $336. I repeat, we paid and bought a tour for three, it had to wait in the room. Alcohol at the pool bar becomes paid after 17:00, except for the buffet, the choice in other restaurants is limited. The night club on the hotel grounds is paid. Meals in a la carte restaurants 4-5 dishes are free, the rest are for money, which they don't say. Today I asked for a glass of beer at the pool bar, they told me if I go to the beach I have to take drinks from the beach bar, he even refused to give me a bottle of water. What difference does it make where I drink beer if I have everything inclusive? There is one bartender at each location, which is why there are long lines. My room is 4103. This whole hotel looks like a scam for people who are abroad for the first time. There are many local scammers on the territory of the hotel, they are allowed into the territory, Egyptians parody Italians and pass themselves off as hotel guests, the hotel animators told us about this, I am afraid to leave things unattended. I was in Meraki resort sharm and these are two different hotels, they have nothing in common except the name. You are one chain and there is such a big difference. They did not give a check for the room. Contact me +79189799562 Ekaterina what’s app telegram. I am very disappointed, it is impossible to accommodate three guests in one room, they cheat tired tourists out of money, prices and conditions are not indicated at the bars. Tired and rude staff including reception. Many questions for the management of the chain. Why don’t they monitor the service, the employees and treat people like this. It is impossible to lie down by the pool, tourists put towels at 7 am and return to sleep in their rooms, they return at 4 pm and their places are occupied all day, no one monitors this.

Оценка сервисов отеля автором

1.8 Качество сервисов и обслуживания
  • 1.0 Скорость и качество интернет соединения(WiFi)
  • 4.0 Анимация
  • 1.0 Вежливый и внимательный персонал
  • 1.0 Работа ресепшен
2.8 Подходит для отдыха
  • 1.0 Деловая поездка
  • 1.0 Семейный с детьми
  • 4.5 С друзьями
  • 4.5 Парой
  • 4.5 Если нужно только переночевать
  • Тусовочный
  • 1.0 Спокойный
5.0 Пляж
  • 5.0 Комфортное число отдыхающих
  • 5.0 Инфраструктура пляжа
  • 5.0 Удобный вход в море
  • 5.0 Чистота на пляже
Сервисы для детей
  • Инфраструктура для детей
  • Детская анимация
  • Питание для детей
3.8 Удобство расположения
  • 5.0 По отношению к пляжу
  • 3.0 Где развлечься - ночные клубы, кино, т.д.
  • 3.0 Кафе, рестораны, магазины
  • 4.0 По отношению к достопримечательностям
4.8 Номера
  • 4.5 Кондиционирование номеров
  • 5.0 Уборка номеров
  • 4.5 Качество мебели, сантехники
  • 5.0 Звукоизоляция в номере
3.5 Инфраструктура отеля
  • 3.0 Безопасность в отеле
  • 3.0 Рестораны и бары
  • 4.0 Удобная парковка
  • 4.0 Благоустройство территории
Добавлено: 04.04.2025 12:12
Статус отзыва: Претензия - Не влияет на рейтинг отеля 1 922 символов в тексте
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву ()

Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Все отзывы по отелю (510) Предыдущий отзыв Следующий отзыв Все отзывы автора (1)
Катерина Новикова
Россия
Москва
Не проверенный аккаунт
Турист
Регистрация: 04.04.2025
  • Страны, города: 1 / 1
  • Отели: 1
  • Отзывы: 1
  • Фото, видео: 0
  • Комментариев: 0
  • Читательский охват: 22