за последние 30 дней
Воровство с закрытого сейфа !
Писал уже отзыв , как только прилетели в Киев.
Но его удалили, якобы я попросил удалить )))
Ничего ценного с собой не берите , вскрывают номер, сейф , и крадут !!!
Почти словили в номере араба , но ему удалось скрыться в темноте !
Плюсы отеля
Минусы отеля
автору
Спасибо !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Спасибо !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Комментарии к отзыву (5)
Спасибо вам большое за отзыв - он был для нас очень полезным.
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Melon Beach Resort. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At our hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Kindly send us a direct detailed email in order to proceed with investigation and to take the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Please accept our regards,
Hotel Management
Спасибо что нашли время ответить на наш отзыв!
Конечно мы дадим Вам шанс вернуть наше доверие. Это Вы могли еще сделать в отеле!
Мы Вам указали фотографию Вашего сотрудника, который украл у нас деньги с закрытого номера и сейфа!
Ждем от Вас возврат краденых денег !
Спасибо.
Thank you for giving us a chance to redeem ourselves. We will do our best to show you the quality of our brand. As we took over the hotel in late 2019 (as well as working previously employees), we made a lot changes, both in personel and in the hotel itself, in order to increase our guests security and satisfaction. Again, please accept my sincere apology for the situation occured.
Kindly contact us directly via email (monika.wieczorkowska@sunrise-resorts.com) in order to proceed with the case.
Looking forward to hear from you.
Best regards,
Hotel Management