за последние 30 дней
Самый отвратительный отель в котором приходилось бывать
Вот все же собралась я с мыслями и напишу таки отзыв об отеле. Ни в коем случае НЕ ЛЕТИТЕ СЮДА!!!! ни при каких условиях!!! Даже если вам будут доплачивать!!!
Я не знаю кто все те люди, которые писали положительные отзывы и какие у них вообще требования к нормальному отдыху, но это жуть жуткая!
Не хочу быть многословна, поэтому тезисно:
- утренний прилет - без завтрака и даже без чая/воды;
- хамство, наглость и неуважительное отношение к отдыхющим;
- грязь везде - липкие столы, заляпанные стекла и тд;
- убитая мебель и декор;
- чтоб покушать в ресторане нужно выстоять в очереди?? (нигде такое не встречала раньше!);
- питание очень скудное и однообразное;
- фруктов как таковых нет (бананы были раз, потом только порезанные и вымоченные в сиропе; арбуз только раз за 10 дней). Если они таки есть, то выдают их поштучно дольками?
- посуда грязная, битая;
- салфетки во время еды выдают тоже поштучно;
- взять воду можно только в главном корпусе;
- напитки наливают в основном в кортонные стаканы для кофе;
- с коляской в отеле не удобно;
- песчаная часть пляжа очень маленькая и условная, без кораллоходов не обойтись;
- бассейн - рассадник болячек для детей (хотя, это наверное везде так);
- детская площадка убитая. Все поломанное и затасканное;
- из номера украли личные вещи. И как оказалось не только у нас.
Из плюсов:
- красивый риф;
- у самого берега плавают красивые рыбы;
- сам аквапарк - добротный с разнообразными горками;
- большая территория.
автору
Спасибо !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Спасибо !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
благодарим вас за то что вы нашли время и опубликовали отзыв.
Ваше мнение очень важно для нас!
Надеемся , что ваш отзыв будет полезен другим туристам при выборе отеля.
Не стесняйтесь обращаться к нам за помощью по этой почте: fom@charmillionresorts.com
С наилучшими пожеланиями,
Аминистрация.
Thank you for taking the time to write your detailed account of your experience at Charmillion Club resort, Sharm EL Sheikh. All of your feedback and comments are very valuable to us and we are sure that future travelers may also find your details you have provided about your experience helpful. All of your feedback regarding the hotel has also been passed onto the relevant heads of management in order for them to review any possible changes they feel will help to improve our guests experience. We apologies for any inconvenience caused to you at that time. All feedback provided by our guests is extremely important to us here at Charmillion Club resort as our aim is to continuously improve our service in all areas. concerning the day arrivals the check in time is 14:00 Pm its international policy, so the first day without breakfast then the guest getting the breakfast at the last day, furthermore our All inclusive concept is 24 hours after check in. also we provide our guest with two big bottle of water in the room at the day of arrivals, then they can get more bottle of water from the lobby bar which is working 24 hours, concerning the line at the main restaurant we have two big dinning room operated & three AL caret restaurant operated during breakfast , lunch and dinner time. Regards the cleaning our hotel operates and implements a general cleaning and a deep cleaning routine in all areas of the hotel, which also includes a system to notify Manager's of any areas that need maintenance/repair. Any faults reported for repair/maintenance are rectified promptly. Our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. These checks and controls include the swimming pool(s) which are chlorinated daily, the purified water used in the kitchens for the preparation of foods, our ice making machines and that all dish/glass washing machines operate safely and correctly. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standards. During the period of the guest's stay all standards and levels were correct Once again we thank you for taking the time to write your detailed account of your experience. On behalf of the entire team here at Charmillion Club resort, we do hope that one day you will re consider Charmillion Club resort as a future holiday choice, we will be able to exceed your expectations in all areas of your holiday next time.
Front Office Manager
Вы действительно хотите удалить комментарий?