АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ДОБАВИТЬ ОТЗЫВ ОБ ОТЕЛЕ
Задать вопрос Добавить отзыв
Без статуса
440 +0 Прирост читательского охвата
за последние 30 дней
Читательский охват
Отдыхал С семьей в августе 2017
01.08.17 - 08.08.17
- Не рекомендую отель
3.3
  • 4 размещение
  • 3 сервис
  • 3 питание
Корректный отзыв
Влияет на рейтинг отеля

Совершенно не отвечает гостинице 4*

Перевести

Viesnica pilnigi neatbilst 4 zvaigznu viesnicas statusam, sekojosu iemeslu del:

1) 01.08.2017. atbraucot beidzot uz viesnicu un sanemot atslegas no numura, cerejam kaut mazliet atpusties, tapat jau daudz laika zaudets, tacu ienakot numura ieraudzijam uz skapisiem pie gultas un uz gridas veselu skudru baru. Piezvanot uz resepsenu un pastastot par to, viesnicas registrators teica ka nozelo un atsutija apkopeju ar puteklsuceju. Pec mirkla skudru bija vel vairak. Zvanot atkartoti, es pieprasiju mainit numuru, bet sanemu atteikumu. Tad pateicu ka pieprasu vaditaju. Pec 30 minutem mums piedavaja lidzvertigu numuru, tacu nesakoptu. Grida un gultas vela bija nesakopta, bernam uz divana pietruka matraca. Mus paludza vel pagaidit kamer sakops numuru un kaut kur atradis matraci. Tadejadi mums izdevas kaut mazliet atpusties tikai 09.00.

1) Visa atputas laika ne vienu reizi netika nomainita gultas vela;

2) Numura netika veikta nekada veida uzkopsana, iznemot dvielu nomaina 2 reizes pa visu laiku;

3) Uz dienu bija pazudusi elektriba, lidz ar to nedarbojas kondicionieris, televizors, ledusskapis, internets, nevarejam ieladet mobilus telefonus, pazuda karstais udens, ta saucamaja restorana ediens bija auksts. Neskatoties uz to, ka bija samaksats par All inclusive restorana un Lobby bara iznemot parasto udeni, neko citu no dzerieniem nebija iespejams dabut, jo nedarbojas automati. Prasot iedot berniem sulu, kolu vai spraitu, viesnicas personals piedavaja pie viniem nopirkt sos dzerienus pudeles par naudu.

4) Restorana patstavigi truka trauku ( skivju, kruzu, glazu, daksu), bija japrasa neskaitamas reizes, lai tos atnes, trauki un glazes netiri, taukaini (mazgati pavirsi), nepatikami nemt rokas. Gandriz visu laiku stikla glazu vieta staveja parastas plastmasas glazes- visletakas, tadejadi maziem berniem bija loti gruti pasiem kaut ko tur ieliet, jo tie bija loti plani.

5) Restorana patstavigi rindas, lai tiktu no sakuma pec ediena, pec tam pie galda;

6) Pie baseina pastavigi truka sezlongu, un puse no tiem bija salauztas. Tacu viesnicas personals vispar uz to neskatijas.

Nemot vera visu, so viesnicu gruti nosaukt par cetru zvaigznu.

  • расположение
  • убирают в номерах 1 раз в неделю
  • персонал не реагирует на жалобы
  • проблемы с колличеством столов.посудой в ресторане
  • у басейна нехватка шезлонгов
  • ужасный запах канализации на reception
Добавлено: 17.08.2017 16:39
Статус отзыва: Корректный отзыв - Влияет на рейтинг отеля 2 160 символов в тексте
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву ()

Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Все отзывы по отелю (21) Предыдущий отзыв Следующий отзыв Все отзывы автора (1)
Marina
Россия
Москва
Проверенный аккаунт
Турист
  • Регистрация: 17.08.2017
  • Страны, города: 1 / 1
  • Отзывов: 1
  • Комментариев: 0
  • Читательский охват: 440
  • Фото: 0
0 Благодарностей